Carla (NGI) - PRZYJĘTA
Carla (NGI) - PRZYJĘTA

1. Imię: Karolina
2. Wiek: 16
3. Prędkość Internetu: 6mb/s neostrada, czasam więcej
4. Twoje doświadczenie w Role Play: Ponad rok
5. Skąd dowiedziałeś się o Galaxy of Star Wars: Bardzo dawno temu od Maula oraz Kratosa z [MotL]
6. Kontakt:
a)jungabunga
b)gadu - gadu tylko dla osób z reala
c)metal.carla
7.Krótko o sobie. No to więc tak, mam na imię Karolina i mieszkam w Katowicach. We Wrześniu idę do Liceum. Słucham rock'a, metalu oraz trochę reggae. Lubię obejrzeć dobry film, zazwyczaj horror, psychologiczny etc. aczkolwiek nie pogardzę dobrą komedią. Czytam książki zazwyczaj fantastyczne lecz moją ulubioną jest Pan Tadeusz. Uwielbiam sport najbardziej siatkówkę i piłkę ręczną. Gram na gitarze klasycznej od paru miesięcy ale ona mi nie podchodzi i od około miesiąca gram na elektryku. Nie lubię portalów społecznościowych typu fotka i nasza-klasa. Nie przepadam za serialami choć są wyjątki (The Simpsons & That 70' Show). W sumie to tyle, nie wiem co więcej napisać. Większość Was mnie zna, kto nie - niech piszę na xfire lub skype'a.

1. Staż w Jedi Knight : Jedi Academy: 4 lata
2. Zakony/klany/organizacje, w których byłeś/byłaś:
JA+: ]Samurais[, Great Ragnos Masters, Masters of the Lightsaber, Temple of the Force, Power of the Force, Old Republic Knights, eLite, Bractwo Cienia, Real Jedi Order, aktualnie [MotL]
Base: We cook Noobs, haste, enough
Mb2: Assassins Convent, Imperial Knights, aktualnie noLimits!
3. Szczególne osiągnięcia, w Jedi Knight : Jedi Academy: #25 miejsce ESL 1on1 , # 10 miejsce TDM wraz z moim teamem.